Лондон глоби руска телевизия

Британският медиен регулатор глоби руската телевизия РТ (RT) с 200 000 паунда ($248 740) за нарушаване на правилата за безпристрастност при отразяването на случая с бившия двоен агент Сергей Скрипал, ситуацията в Украйна и конфликта в Сирия, предаде Ройтерс.

От телевизията изразиха несъгласие с мотивите за глобата.

„Погрешно е налагането на санкция. Продължаваме да оспорваме легитимността на това решение и смятаме, че обемът на глобата е непропорционален“, заяви говорител на РТ.